Eintrag weiter verarbeiten
Visible learning for teachers: maximizing impact on learning
Gespeichert in:
Personen und Körperschaften: | |
---|---|
Titel: | Visible learning for teachers: maximizing impact on learning/ John Hattie |
Format: | E-Book |
Sprache: | Englisch |
veröffentlicht: |
London [u.a.]
Routledge
2012
|
Schlagwörter: | |
Druckausg.: | Hattie, John, 1950 - , Visible learning for teachers, London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2012, X, 286 Seiten |
Quelle: | Verbunddaten SWB |
Zugangsinformationen: | Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Zusammenfassung: | In November 2008, John Hattie’s ground-breaking book Visible Learning synthesised the results of more than fifteen years research involving millions of students and represented the biggest ever collection of evidence-based research into what actually works in schools to improve learning. |
---|---|
Beschreibung: | Literaturangaben |
Umfang: | Online-Ressource (X, 269 S.); graph. Darst |
ISBN: |
9780203181522
|
DOI: | 10.4324/9780203181522 |