Eintrag weiter verarbeiten

Visible learning for teachers: maximizing impact on learning

Gespeichert in:

Personen und Körperschaften: Hattie, John (VerfasserIn)
Titel: Visible learning for teachers: maximizing impact on learning/ John Hattie
Format: E-Book
Sprache: Englisch
veröffentlicht:
London [u.a.] Routledge 2012
Schlagwörter:
Druckausg.: Hattie, John, 1950 - , Visible learning for teachers, London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2012, X, 286 Seiten
Quelle: Verbunddaten SWB
Zugangsinformationen: Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Details
Zusammenfassung: In November 2008, John Hattie’s ground-breaking book Visible Learning synthesised the results of more than fifteen years research involving millions of students and represented the biggest ever collection of evidence-based research into what actually works in schools to improve learning.
Beschreibung: Literaturangaben
Umfang: Online-Ressource (X, 269 S.); graph. Darst
ISBN: 9780203181522
DOI: 10.4324/9780203181522