LEADER 05834cam a2201585 4500
001 0-558633730
003 DE-627
005 20220702125923.0
007 tu
008 080219s2009 gw ||||| 00| ||ger c
015 |a 08,N07,0938  |2 dnb 
015 |a 08,N07,0938  |2 dnb 
016 7 |a 98731436X  |2 DE-101 
020 |a 3486586378  |c Gb. : EUR 49.80  |9 3-486-58637-8 
020 |a 9783486586374  |c Gb. : ca. EUR 39.80  |9 978-3-486-58637-4 
024 3 |a 9783486586374 
035 |a (DE-627)558633730 
035 |a (DE-576)27846128X 
035 |a (DE-599)DNB98731436X 
035 |a (OCoLC)254829588 
035 |a (OCoLC)254829588 
035 |a (DE-101)98731436X 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-BY 
082 0 |a 650  |q BSZ 
082 0 4 |a 640 
082 0 4 |a 650 
084 |a QQ 946  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/142011: 
090 |a a 
100 1 |a Gardini, Marco A.  |d 1964-  |0 (DE-588)114826277  |0 (DE-627)474745406  |0 (DE-576)176888691  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing-Management in der Hotellerie  |c von Marco A. Gardini 
250 |a 2., vollst. überarb. u. erw. Aufl. 
264 1 |a München  |b Oldenbourg  |c 2009 
300 |a XXXII, 622 S  |b Ill., graph. Darst. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Literaturverz. S. [581] - 610 
650 7 |8 1.1\x  |a Marketingmanagement  |0 (DE-627)091376319  |0 (DE-2867)12770-5  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a Hotellerie  |0 (DE-627)091366429  |0 (DE-2867)13308-0  |2 stw 
650 7 |8 1.3\x  |a Deutschland  |0 (DE-627)091354749  |0 (DE-2867)18012-3  |2 stw 
655 4 |a Bibliographie enthalten  |5 DE-206 
655 4 |a Lehrbuch  |5 DE-206 
655 4 |a Fallstudie  |5 DE-206 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4025922-5  |0 (DE-627)106290703  |0 (DE-576)208963766  |a Hotel  |2 gnd 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4168907-0  |0 (DE-627)105414042  |0 (DE-576)209919167  |a Marketingmanagement  |2 gnd 
689 0 |5 DE-101 
689 1 0 |d s  |0 (DE-588)4025922-5  |0 (DE-627)106290703  |0 (DE-576)208963766  |a Hotel  |2 gnd 
689 1 1 |d s  |0 (DE-588)4168907-0  |0 (DE-627)105414042  |0 (DE-576)209919167  |a Marketingmanagement  |2 gnd 
689 1 |5 (DE-627) 
776 0 8 |i Online-Ausg.  |a Gardini, Marco A.  |t Marketing-Management in der Hotellerie  |b 2., vollst. überarb. und erw. Aufl  |d München : De Gruyter Oldenbourg, 2009  |h Online-Ressource  |w (DE-627)1658606213  |w (DE-576)44676311X  |z 9783486846706 
856 4 2 |u http://deposit.d-nb.de/cgi-bin/dokserv?id=3064218&prov=M&dok_var=1&dok_ext=htm  |m X: MVB  |q text/html  |v 20130501  |x Verlag  |3 Inhaltstext 
856 4 2 |u https://www.gbv.de/dms/zbw/558633730.pdf  |m V:DE-601  |m B:DE-206  |q pdf/application  |v 2009-10-09  |3 Inhaltsverzeichnis 
935 |i sf 
935 |i Blocktest 
936 r v |a QQ 946  |b Hotellerie  |k Spezielle Betriebswirtschaftslehren  |k Tourismus und -Freizeitwirtschaft  |k Tourismusbetriebe  |k Hotellerie  |0 (DE-627)1271477548  |0 (DE-625)rvk/142011:  |0 (DE-576)201477548 
951 |a BO 
900 |a Gardini, M.A. 
950 |a Germany 
950 |a Amerikanische Zone Deutschlands 
950 |a BRD 
950 |a Britische Zone Deutschlands 
950 |a Bundesrepublik Deutschland 
950 |a Französische Zone Deutschlands 
950 |a Vereinigtes Wirtschaftsgebiet Deutschlands 
950 |a Deutsch 
950 |a Deutsch (Sprache) 
950 |a Deutsche 
950 |a Deutsche Mark 
950 |a Deutschsprachiger Raum 
950 |a Baden-Württemberg 
950 |a Bayern 
950 |a Berlin 
950 |a Brandenburg 
950 |a Bremen 
950 |a DDR 
950 |a Deutschland (bis 1945) 
950 |a Hamburg 
950 |a Hessen 
950 |a Mecklenburg-Vorpommern 
950 |a Niedersachsen 
950 |a Norddeutschland 
950 |a Nordrhein-Westfalen 
950 |a Ostdeutschland 
950 |a Rheinland-Pfalz 
950 |a Saarland 
950 |a Sachsen 
950 |a Sachsen-Anhalt 
950 |a Schleswig-Holstein 
950 |a Süddeutschland 
950 |a Thüringen 
950 |a Westdeutsche Bundesländer 
950 |a Marketing management 
950 |a Kommunikationspolitik im Marketing 
950 |a Marketing implementation 
950 |a Marketing mix 
950 |a Marketing strategy 
950 |a Marketing-Kommunikation 
950 |a Marketingkonzeption 
950 |a Marketingplanung 
950 |a Marketingpolitik 
950 |a Marketingstrategie 
950 |a Market-orientated perspective 
950 |a Marktorientierte Unternehmensführung 
950 |a Marketing 
950 |a Konditionen 
950 |a Kundenservice 
950 |a Marketingcontrolling 
950 |a Preismanagement 
950 |a Produktmanagement 
950 |a Verkaufsförderung 
950 |a Werbeplanung 
950 |a Marketing-Management 
950 |a Management 
950 |a Маркетинговый менеджмент 
950 |a Hotelbetrieb 
950 |a Hotelunternehmen 
950 |a Beherbergungsbetrieb 
950 |a Отель 
951 |b XA-DE 
985 |9 DE-Brt1  |e BB 14950  |c B 714 Gar  |p 613180 
852 |a DE-Brt1  |x epn:3922377297  |z 2021-05-03T22:45:47Z 
985 |9 DE-Brt1  |e BB 14951  |c B 714 G  |p 00125727 
852 |a DE-Brt1  |x epn:3922377300  |z 2021-05-03T22:45:47Z 
852 |d DE-Brt1  |x epn:3922377319 del:202402230200 
985 |9 DE-Brt1  |e BB 15725  |c B 714 Gar  |p 00142875 
852 |a DE-Brt1  |x epn:3922377327  |z 2021-05-03T22:45:47Z 
985 |9 DE-Brt1  |e BB 16497  |c B 714 Gar  |p 00150669 
852 |a DE-Brt1  |x epn:3922377335  |z 2021-05-03T22:45:47Z 
985 |9 DE-Brt1  |e BB 16498  |c B 714 Gar  |p 00150676 
852 |a DE-Brt1  |x epn:3922377343  |z 2021-05-03T22:45:47Z 
852 |a DE-14  |x epn:3164077238  |z 2009-10-08T10:14:02Z 
852 |a DE-Zi4  |x epn:3164077580  |z 2009-12-14T10:51:42Z 
980 |a 558633730  |b 0  |k 558633730  |o 27846128X 
openURL url_ver=Z39.88-2004&ctx_ver=Z39.88-2004&ctx_enc=info%3Aofi%2Fenc%3AUTF-8&rfr_id=info%3Asid%2Fvufind.svn.sourceforge.net%3Agenerator&rft.title=Marketing-Management+in+der+Hotellerie&rft.date=2009&rft_val_fmt=info%3Aofi%2Ffmt%3Akev%3Amtx%3Abook&rft.genre=book&rft.btitle=Marketing-Management+in+der+Hotellerie&rft.au=Gardini%2C+Marco+A.&rft.pub=Oldenbourg&rft.edition=2.%2C+vollst.+%C3%BCberarb.+u.+erw.++Aufl.&rft.isbn=3486586378
SOLR
_version_ 1797785536084049920
author Gardini, Marco A.
author_facet Gardini, Marco A.
author_role aut
author_sort Gardini, Marco A. 1964-
author_variant m a g ma mag
barcode_dezi4 02437743, 02437750, 02714899, 02714905
basn_str_mv BB 14950, BB 14951, BB 15725, BB 16497, BB 16498, B 714 Gar, B 714 G, 613180, 00125727, 00142875, 00150669, 00150676
basn_txt_mv BB 14950, BB 14951, BB 15725, BB 16497, BB 16498, B 714 Gar, B 714 G, 613180, 00125727, 00142875, 00150669, 00150676
branch_dezi4 Görlitz
building (DE-Zi4)FHGR
callnumber-label A
callnumber-raw a
callnumber-search a
callnumber-sort A
callnumber_dezi4 QQ 946 G219(2), QQ 946 G219(2)+2, QQ 946 G219(2)+3, QQ 946 G219(2)+4
collcode_dezi4 Freihand
ctrlnum (DE-627)558633730, (DE-576)27846128X, (DE-599)DNB98731436X, (OCoLC)254829588, (DE-101)98731436X
dewey-full 650, 640
dewey-hundreds 600 - Technology (Applied sciences)
dewey-ones 650 - Management and auxiliary services, 640 - Home and family management
dewey-raw 650, 640
dewey-search 650, 640
dewey-sort 3650
dewey-tens 650 - Management and auxiliary services, 640 - Home and family management
edition 2., vollst. überarb. u. erw. Aufl.
facet_avail Local
facet_local_del330 Hotel, Marketingmanagement
finc_class_facet Wirtschaftswissenschaften, Technik, Land- und Forstwirtschaft, Gartenbau, Fischereiwirtschaft, Hauswirtschaft
finc_id_str 0003427418
fincclass_txtF_mv economics, agriculture, economics-home
footnote Literaturverz. S. [581] - 610
format Book
format_access_txtF_mv Book, E-Book
format_de14 Book, E-Book
format_de15 Book, E-Book
format_del152 Buch
format_detail_txtF_mv text-print-monograph-independent
format_dezi4 e-Book
format_finc Book, E-Book
format_legacy Book
format_legacy_nrw Book, E-Book
format_nrw Book, E-Book
format_strict_txtF_mv Book
genre Bibliographie enthalten DE-206, Lehrbuch DE-206, Fallstudie DE-206
genre_facet Bibliographie enthalten, Lehrbuch, Fallstudie
geogr_code not assigned
geogr_code_person Germany
id 0-558633730
illustrated Illustrated
imprint München, Oldenbourg, 2009
imprint_str_mv München: Oldenbourg, 2009
institution DE-14, DE-Zi4, DE-Brt1
is_hierarchy_id
is_hierarchy_title
isbn 3486586378, 9783486586374
isbn_isn_mv 9783486846706
kxp_id_str 558633730
language German
last_indexed 2024-04-30T18:31:29.826Z
local_heading_facet_dezwi2 Marketingmanagement, Hotellerie, Deutschland, Hotel
marc024a_ct_mv 9783486586374
marc_error [geogr_code]Unable to make public java.lang.AbstractStringBuilder java.lang.AbstractStringBuilder.append(java.lang.String) accessible: module java.base does not "opens java.lang" to unnamed module @1d8883ec, Minor Error : Subfield tag is an invalid uppercase character, changing it to lower case. --- [ 689 : D ], Minor Error : Subfield tag is an invalid uppercase character, changing it to lower case. --- [ 689 : D ], Minor Error : Subfield tag is an invalid uppercase character, changing it to lower case. --- [ 689 : D ], Minor Error : Subfield tag is an invalid uppercase character, changing it to lower case. --- [ 689 : D ]
match_str gardini2009marketingmanagementinderhotellerie
mega_collection Verbunddaten SWB
names_id_str_mv (DE-588)114826277, (DE-627)474745406, (DE-576)176888691
oclc_num 254829588
physical XXXII, 622 S; Ill., graph. Darst
publishDate 2009
publishDateSort 2009
publishPlace München
publisher Oldenbourg
record_format marcfinc
record_id 27846128X
recordtype marcfinc
rvk_facet QQ 946
rvk_label Spezielle Betriebswirtschaftslehren, Tourismus und -Freizeitwirtschaft, Tourismusbetriebe, Hotellerie
rvk_path QQ, Q, QQ 946, QQ 900 - QQ 964, QQ 945 - QQ 949
rvk_path_str_mv QQ, Q, QQ 946, QQ 900 - QQ 964, QQ 945 - QQ 949
source_id 0
spelling Gardini, Marco A. 1964- (DE-588)114826277 (DE-627)474745406 (DE-576)176888691 aut, Marketing-Management in der Hotellerie von Marco A. Gardini, 2., vollst. überarb. u. erw. Aufl., München Oldenbourg 2009, XXXII, 622 S Ill., graph. Darst., Text txt rdacontent, ohne Hilfsmittel zu benutzen n rdamedia, Band nc rdacarrier, Literaturverz. S. [581] - 610, 1.1\x Marketingmanagement (DE-627)091376319 (DE-2867)12770-5 stw, 1.2\x Hotellerie (DE-627)091366429 (DE-2867)13308-0 stw, 1.3\x Deutschland (DE-627)091354749 (DE-2867)18012-3 stw, Bibliographie enthalten DE-206, Lehrbuch DE-206, Fallstudie DE-206, s (DE-588)4025922-5 (DE-627)106290703 (DE-576)208963766 Hotel gnd, s (DE-588)4168907-0 (DE-627)105414042 (DE-576)209919167 Marketingmanagement gnd, DE-101, (DE-627), Online-Ausg. Gardini, Marco A. Marketing-Management in der Hotellerie 2., vollst. überarb. und erw. Aufl München : De Gruyter Oldenbourg, 2009 Online-Ressource (DE-627)1658606213 (DE-576)44676311X 9783486846706, http://deposit.d-nb.de/cgi-bin/dokserv?id=3064218&prov=M&dok_var=1&dok_ext=htm X: MVB text/html 20130501 Verlag Inhaltstext, https://www.gbv.de/dms/zbw/558633730.pdf V:DE-601 B:DE-206 pdf/application 2009-10-09 Inhaltsverzeichnis, DE-Brt1 epn:3922377297 2021-05-03T22:45:47Z, DE-Brt1 epn:3922377300 2021-05-03T22:45:47Z, DE-Brt1 epn:3922377319 del:202402230200, DE-Brt1 epn:3922377327 2021-05-03T22:45:47Z, DE-Brt1 epn:3922377335 2021-05-03T22:45:47Z, DE-Brt1 epn:3922377343 2021-05-03T22:45:47Z, DE-14 epn:3164077238 2009-10-08T10:14:02Z, DE-Zi4 epn:3164077580 2009-12-14T10:51:42Z
spellingShingle Gardini, Marco A., Marketing-Management in der Hotellerie, Marketingmanagement, Hotellerie, Deutschland, Bibliographie enthalten, Lehrbuch, Fallstudie, Hotel
swb_id_str 27846128X
title Marketing-Management in der Hotellerie
title_auth Marketing-Management in der Hotellerie
title_full Marketing-Management in der Hotellerie von Marco A. Gardini
title_fullStr Marketing-Management in der Hotellerie von Marco A. Gardini
title_full_unstemmed Marketing-Management in der Hotellerie von Marco A. Gardini
title_short Marketing-Management in der Hotellerie
title_sort marketing-management in der hotellerie
title_unstemmed Marketing-Management in der Hotellerie
topic Marketingmanagement, Hotellerie, Deutschland, Bibliographie enthalten, Lehrbuch, Fallstudie, Hotel
topic_facet Marketingmanagement, Hotellerie, Deutschland, Bibliographie enthalten, Lehrbuch, Fallstudie, Hotel
url http://deposit.d-nb.de/cgi-bin/dokserv?id=3064218&prov=M&dok_var=1&dok_ext=htm, https://www.gbv.de/dms/zbw/558633730.pdf
work_keys_str_mv AT gardinimarcoa marketingmanagementinderhotellerie