LEADER 10312cam a2202677 4500
001 0-673031055
003 DE-627
005 20220722131830.0
007 tu
008 111124s2012 gw ||||| 00| ||ger c
015 |a 11,N47  |2 dnb 
015 |a 11,N47  |2 dnb 
016 7 |a 1017057923  |2 DE-101 
020 |a 3503138153  |c Gb. : EUR 59.95 (DE), EUR 61.70 (AT), sfr 78.00 (freier Pr.)  |9 3-503-13815-3 
020 |a 9783503138159  |c  : Gb. : EUR 59.95 (DE), EUR 61.70 (AT), sfr 78.00 (freier Pr.)  |9 978-3-503-13815-9 
024 3 |a 9783503138159 
035 |a (DE-627)673031055 
035 |a (DE-576)353829005 
035 |a (DE-599)DNB1017057923 
035 |a (OCoLC)838731068 
035 |a (OCoLC)767958822 
035 |a (DE-101)1017057923 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-BE 
082 0 |a 650  |q BSZ 
082 0 |a 330  |q OCLC 
082 0 4 |a 330  |q DNB 
082 0 4 |a 650 
084 |a QP 600  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141905: 
084 |a QP 310  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141852: 
084 |a 85.40  |2 bkl 
100 1 |a Renker, Clemens  |d 1955-  |0 (DE-588)115589090  |0 (DE-627)077347250  |0 (DE-576)16734322X  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing im Mittelstand  |b Anforderungen, Strategien, Maßnahmen  |c von Clemens Renker 
250 |a 4., völlig neu bearb. und wesentlich erw. Aufl. 
264 1 |a Berlin  |b E. Schmidt  |c 2012 
300 |a 699 S.  |b Ill., graph. Darst.  |c 235 mm x 158 mm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Literaturverz. 673 - 686 
650 7 |8 1.1\x  |a Marketing  |0 (DE-627)091376297  |0 (DE-2867)12766-3  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a KMU  |0 (DE-627)091370752  |0 (DE-2867)18120-0  |2 stw 
650 7 |8 1.3\x  |a Deutschland  |0 (DE-627)091354749  |0 (DE-2867)18012-3  |2 stw 
689 0 0 |d g  |0 (DE-588)4011882-4  |0 (DE-627)104704861  |0 (DE-576)208896155  |a Deutschland  |2 gnd 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4031031-0  |0 (DE-627)106267590  |0 (DE-576)208990232  |a Klein- und Mittelbetrieb  |2 gnd 
689 0 2 |d s  |0 (DE-588)4037589-4  |0 (DE-627)104364246  |0 (DE-576)209025417  |a Marketing  |2 gnd 
689 0 |5 DE-101 
689 1 0 |d g  |0 (DE-588)4011882-4  |0 (DE-627)104704861  |0 (DE-576)208896155  |a Deutschland  |2 gnd 
689 1 1 |d s  |0 (DE-588)4031031-0  |0 (DE-627)106267590  |0 (DE-576)208990232  |a Klein- und Mittelbetrieb  |2 gnd 
689 1 2 |d s  |0 (DE-588)4037589-4  |0 (DE-627)104364246  |0 (DE-576)209025417  |a Marketing  |2 gnd 
689 1 |5 (DE-627) 
776 1 |z 9783503138166 
776 0 8 |i Online-Ausg..  |a Renker, Clemens, 1955 -   |t Marketing im Mittelstand  |b 4th ed.  |d 2012  |h 1 Online-Ressource (701 pages)  |w (DE-627)1658353021  |w (DE-576)476127122  |z 9783503138166 
776 0 8 |i Erscheint auch als  |n Online-Ausgabe  |a Renker, Clemens, 1955 -   |t Marketing im Mittelstand  |b 4th ed (Online-Ausg.)  |d Erich Schmidt Verlag, 2012  |h Online-Ressource (1 online resource (701 p.))  |w (DE-627)1652241469  |w (DE-576)381068293  |z 9783503138166 
776 0 8 |i Online-Ausg.  |a Renker, Clemens, 1955 -   |t Marketing im Mittelstand  |b 4., völlig neu bearbeitete und wesentlich erweiterte Auflage  |d Berlin : Schmidt, 2012  |h 1 Online-Ressource (699 Seiten)  |w (DE-627)1653168609  |w (DE-576)399477500  |z 9783503138166 
776 0 8 |i Online-Ausg.:  |a Renker, Clemens, 1955 -   |t Marketing im Mittelstand  |b 4th ed.  |d 2012  |h 1 Online-Ressource (701 pages)  |w (DE-627)1658353021  |w (DE-576)476127122  |z 9783503138166 
856 4 2 |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz353829005inh.htm  |m V:DE-576;B:DE-Mit1  |q application/pdf  |v 20121213115823  |3 Inhaltsverzeichnis 
856 4 2 |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz353829005cov.jpg  |m V:DE-576  |m X:schmidt  |q image/jpeg  |v 20130108111723  |3 Cover 
935 |i Blocktest 
936 r v |a QP 600  |b Allgemeines  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Allgemeines  |0 (DE-627)1270809962  |0 (DE-625)rvk/141905:  |0 (DE-576)200809962 
936 r v |a QP 310  |b Mittelständische Unternehmen  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Unternehmensführung  |k Mittelständische Unternehmen  |0 (DE-627)127108676X  |0 (DE-625)rvk/141852:  |0 (DE-576)20108676X 
936 b k |a 85.40  |j Marketing  |0 (DE-627)106420143 
951 |a BO 
900 |a Renker, Klemens 
950 |a Germany 
950 |a Amerikanische Zone Deutschlands 
950 |a BRD 
950 |a Britische Zone Deutschlands 
950 |a Bundesrepublik Deutschland 
950 |a Französische Zone Deutschlands 
950 |a Vereinigtes Wirtschaftsgebiet Deutschlands 
950 |a Deutsch 
950 |a Deutsch (Sprache) 
950 |a Deutsche 
950 |a Deutsche Mark 
950 |a Deutschsprachiger Raum 
950 |a Baden-Württemberg 
950 |a Bayern 
950 |a Berlin 
950 |a Brandenburg 
950 |a Bremen 
950 |a DDR 
950 |a Deutschland (bis 1945) 
950 |a Hamburg 
950 |a Hessen 
950 |a Mecklenburg-Vorpommern 
950 |a Niedersachsen 
950 |a Norddeutschland 
950 |a Nordrhein-Westfalen 
950 |a Ostdeutschland 
950 |a Rheinland-Pfalz 
950 |a Saarland 
950 |a Sachsen 
950 |a Sachsen-Anhalt 
950 |a Schleswig-Holstein 
950 |a Süddeutschland 
950 |a Thüringen 
950 |a Westdeutsche Bundesländer 
950 |a SME 
950 |a Klein- und Mittelbetrieb 
950 |a Klein- und Mittelbetriebe 
950 |a Klein- und Mittelunternehmen 
950 |a Kleinbetrieb 
950 |a Kleine und mittlere Unternehmungen 
950 |a Kleingewerbe 
950 |a Kleinunternehmen 
950 |a Mikrounternehmen 
950 |a Mittelbetrieb 
950 |a Mittelstand 
950 |a Mittelständisches Unternehmen 
950 |a Mittelstandsbetrieb 
950 |a Mittleres Unternehmen 
950 |a Small and medium size firms 
950 |a Small and medium-sized business 
950 |a Small and medium-sized enterprises 
950 |a SMEs 
950 |a Betriebsgröße 
950 |a Unternehmen 
950 |a Kleinstunternehmen 
950 |a Mittelstandsforschung 
950 |a Mittelstandsmanagement 
950 |a Mittelstandspolitik 
950 |a Innovative KMU 
950 |a Kleinfischerei 
950 |a Ländliches Kleingewerbe 
950 |a Mittelständische Industrie 
950 |a Multinationale KMU 
950 |a Marketing 
950 |a Absatzbereich 
950 |a Absatzmarketing 
950 |a Absatzwirtschaft 
950 |a Marketingmanagement 
950 |a Marketingtheorie 
950 |a Marktforschung 
950 |a Personalmarketing 
950 |a Verkauf 
950 |a Beziehungsmarketing 
950 |a Direktmarketing 
950 |a Influencer 
950 |a Internationales Marketing 
950 |a IT-gestütztes Marketing 
950 |a Nonprofit-Marketing 
950 |a Online-Marketing 
950 |a Konsumgütermarketing 
950 |a Marketingpolitik 
950 |a Verbrauchsgut 
950 |a Verbrauchsgütermarketing 
950 |a Absatzpolitik 
950 |a Absatzplanung 
950 |a Verkaufsplanung 
950 |a Absatz 
950 |a 营销 
950 |a 巿场营销 
950 |a 營銷 
950 |a 巿場行銷 
950 |a 巿場營銷 
950 |a Маркетинг 
950 |a Deutsche Länder 
950 |a Heiliges Römisches Reich 
950 |a Rheinbund 
950 |a Deutscher Bund 
950 |a Norddeutscher Bund 
950 |a Deutsches Reich 
950 |a Deutschland 
950 |a Federal Republic of Germany 
950 |a Republic of Germany 
950 |a Allemagne 
950 |a Ǧumhūrīyat Almāniyā al-Ittiḥādīya 
950 |a Niemcy 
950 |a République Fédérale d'Allemagne 
950 |a Repubblica Federale di Germania 
950 |a Germanija 
950 |a Federativnaja Respublika Germanija 
950 |a FRG 
950 |a Deyizhi-Lianbang-Gongheguo 
950 |a Mittelständischer Betrieb 
950 |a KMU 
950 |a Kleines und Mittleres Unternehmen 
950 |a Small and Medium Enterprises 
950 |a Small Business 
950 |a Kleine Aktiengesellschaft 
950 |a Kleinstbetrieb 
950 |a 中小企 
950 |a 中小企业 
950 |a 中小型企业 
950 |a 中小企業 
950 |a 中小型企業 
950 |a Малый и средний бизнес 
951 |a XA-DE 
951 |b XA-DE 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20121035  |c QP 600 ren  |p 055661 
852 |a DE-Gla1  |x epn:3922486290  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20121034  |c QP 600 ren  |p 055677 
852 |a DE-Gla1  |x epn:3922486304  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20121033  |c QP 600 ren  |p 055681 
852 |a DE-Gla1  |x epn:3922486312  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20140738  |c QP 600 ren  |p 060076 
852 |a DE-Gla1  |x epn:3922486320  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20140739  |c QP 600 ren  |p 060077 
852 |a DE-Gla1  |x epn:3922486339  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20140605  |c QP 600 ren  |p 060105 
852 |a DE-Gla1  |x epn:3922486347  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20140737  |c QP 600 ren  |p 060082 
852 |a DE-Gla1  |x epn:3922486355  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20140742  |c QP 600 ren  |p 060080 
852 |a DE-Gla1  |x epn:3922486363  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20140740  |c QP 600 ren  |p 060078 
852 |a DE-Gla1  |x epn:3922486371  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20140741  |c QP 600 ren  |p 060079 
852 |a DE-Gla1  |x epn:392248638X  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Gla1  |e GC 20140736  |c QP 600 ren  |p 060081 
852 |a DE-Gla1  |x epn:3922486398  |z 2021-05-03T23:05:14Z 
985 |9 DE-Rs1  |e RS 12/0571  |c QP 600 R413(4)  |p 00188678 
852 |a DE-Rs1  |x epn:4171741637  |z 2022-07-22T13:18:30Z 
856 4 |u http://slub.eblib.com/patron/FullRecord.aspx?p=879159  |9 DE-14 
852 |a DE-14  |x epn:3180925906  |z 2012-11-09T15:35:05Z 
852 |a DE-Ch1  |x epn:3180926309  |z 2012-06-11T09:04:26Z 
972 |f QP 600 
972 |f QP 310 
972 |i 12.2875 8. 
972 |c B 
852 |a DE-105  |x epn:3180926465  |z 2012-07-10T13:16:39Z 
852 |a DE-Zi4  |x epn:3180926651  |z 2012-05-04T12:47:17Z 
852 |a DE-520  |x epn:3180926961  |z 2012-12-14T13:03:04Z 
980 |a 673031055  |b 0  |k 673031055  |o 353829005 
openURL url_ver=Z39.88-2004&ctx_ver=Z39.88-2004&ctx_enc=info%3Aofi%2Fenc%3AUTF-8&rfr_id=info%3Asid%2Fvufind.svn.sourceforge.net%3Agenerator&rft.title=Marketing+im+Mittelstand%3A+Anforderungen%2C+Strategien%2C+Ma%C3%9Fnahmen&rft.date=2012&rft_val_fmt=info%3Aofi%2Ffmt%3Akev%3Amtx%3Abook&rft.genre=book&rft.btitle=Marketing+im+Mittelstand%3A+Anforderungen%2C+Strategien%2C+Ma%C3%9Fnahmen&rft.au=Renker%2C+Clemens&rft.pub=E.+Schmidt&rft.edition=4.%2C+v%C3%B6llig+neu+bearb.+und+wesentlich+erw.+Aufl.&rft.isbn=3503138153
SOLR
_version_ 1796699490425503744
author Renker, Clemens
author_facet Renker, Clemens
author_role aut
author_sort Renker, Clemens 1955-
author_variant c r cr
barcode (DE-Ch1)000000185121
barcode_de105 12.2875/18.
barcode_dech1 000000185121
barcode_dezi4 02884462, 02904955, 02904962, 02904979, 02904986, 02904993, 02905006, 02905013, 02905020, 02905037, 02905044, 02905051
basn_str_mv GC 20121035, GC 20121034, GC 20121033, GC 20140738, GC 20140739, GC 20140605, GC 20140737, GC 20140742, GC 20140740, GC 20140741, GC 20140736, RS 12/0571, QP 600 ren, QP 600 R413(4), 055661, 055677, 055681, 060076, 060077, 060105, 060082, 060080, 060078, 060079, 060081, 00188678
basn_txt_mv GC 20121035, GC 20121034, GC 20121033, GC 20140738, GC 20140739, GC 20140605, GC 20140737, GC 20140742, GC 20140740, GC 20140741, GC 20140736, RS 12/0571, QP 600 ren, QP 600 R413(4), 055661, 055677, 055681, 060076, 060077, 060105, 060082, 060080, 060078, 060079, 060081, 00188678
branch_de105 Hauptbibliothek
branch_dezi4 Zittau, Görlitz, Görlitz
building (DE-105)HB, (DE-Zi4)FH, (DE-Zi4)PGR, (DE-Zi4)FHGR, (DE-Ch1)UB
callnumber_de105 12.2875 8., QP 600 Ren
callnumber_dech1 QP 600 ren, 0963765
callnumber_dezi4 QP 600 R413(4), QP 600 R413(4)+2, QP 600 R413(4)+3, QP 600 R413(4)+4, QP 600 R413(4)+5, QP 600 R413(4)+6, QP 600 R413(4)+7, QP 600 R413(4)+8, QP 600 R413(4)+9, QP 600 R413(4)+10, QP 600 R413(4)+11, QP 600 R413(4)+12, QP 600 R413(4)+13, QP 600 R413(4)+14, QP 600 R413(4)+15, QP 600 R413(4)+16, QP 600 R413(4)+17, QP 600 R413(4)+18, QP 600 R413(4)+19, QP 600 R413(4)+20, QP 600 R413(4)+21, QP 600 R413(4)+22, QP 600 R413(4)+23, QP 600 R413(4)+24, QP 600 R413(4)+25, QP 600 R413(4)+26, QP 600 R413(4)+27, QP 600 R413(4)+28, QP 600 R413(4)+29, QP 600 R413(4)+30, QP 600 R413(4)+31, QP 600 R413(4)+32, QP 600 R413(4)+33, QP 600 R413(4)+34, QP 600 R413(4)+35, QP 600 R413(4)+36, QP 600 R413(4)+37, QP 600 R413(4)+38, QP 600 R413(4)+39, QP 600 R413(4)+40, QP 600 R413(4)+41, QP 600 R413(4)+42, QP 600 R413(4)+43, QP 600 R413(4)+44, QP 600 R413(4)+45, QP 600 R413(4)+46, QP 600 R413(4)+47, QP 600 R413(4)+48, QP 600 R413(4)+49, QP 600 R413(4)+50, QP 600 R413(4)+51, QP 600 R413(4)+52, QP 600 R413(4)+53, QP 600 R413(4)+54, QP 600 R413(4)+55, QP 600 R413(4)+56, QP 600 R413(4)+57, QP 600 R413(4)+58, QP 600 R413(4)+59, QP 600 R413(4)+60
collcode_de105 Lesesaal (LS)
collcode_dech1 Freihand
collcode_dezi4 Freihand, Freihand Präsenz, Freihand
ctrlnum (DE-627)673031055, (DE-576)353829005, (DE-599)DNB1017057923, (OCoLC)838731068, (OCoLC)767958822, (DE-101)1017057923
de105_date 2012-07-10T13:16:39Z
dech1_date 2012-06-11T09:04:26Z
dewey-full 650, 330
dewey-hundreds 600 - Technology (Applied sciences), 300 - Social sciences
dewey-ones 650 - Management and auxiliary services, 330 - Economics
dewey-raw 650, 330
dewey-search 650, 330
dewey-sort 3650
dewey-tens 650 - Management and auxiliary services, 330 - Economics
edition 4., völlig neu bearb. und wesentlich erw. Aufl.
facet_avail Local
facet_local_del330 Deutschland, Klein- und Mittelbetrieb, Marketing
finc_class_facet Wirtschaftswissenschaften, Technik, Soziologie
finc_id_str 0003647551
fincclass_txtF_mv economics
footnote Literaturverz. 673 - 686
format Book
format_access_txtF_mv Book, E-Book
format_de14 Book, E-Book
format_de15 Book, E-Book
format_del152 Buch
format_detail_txtF_mv text-print-monograph-independent
format_dezi4 e-Book
format_finc Book, E-Book
format_legacy Book
format_legacy_nrw Book, E-Book
format_nrw Book, E-Book
format_strict_txtF_mv Book
geogr_code not assigned
geogr_code_person Germany
id 0-673031055
illustrated Illustrated
imprint Berlin, E. Schmidt, 2012
imprint_str_mv Berlin: E. Schmidt, 2012
institution DE-14, DE-105, DE-Zi4, DE-Gla1, DE-Ch1, DE-520, DE-Rs1
is_hierarchy_id
is_hierarchy_title
isbn 3503138153, 9783503138159
isbn_isn_mv 9783503138166
kxp_id_str 673031055
language German
last_indexed 2024-04-18T18:49:17.34Z
local_heading_facet_dezwi2 Marketing, KMU, Deutschland, Klein- und Mittelbetrieb
marc024a_ct_mv 9783503138159
marc_error [geogr_code]Unable to make public java.lang.AbstractStringBuilder java.lang.AbstractStringBuilder.append(java.lang.String) accessible: module java.base does not "opens java.lang" to unnamed module @d9403fb, Minor Error : Subfield tag is an invalid uppercase character, changing it to lower case. --- [ 689 : D ], Minor Error : Subfield tag is an invalid uppercase character, changing it to lower case. --- [ 689 : D ], Minor Error : Subfield tag is an invalid uppercase character, changing it to lower case. --- [ 689 : D ], Minor Error : Subfield tag is an invalid uppercase character, changing it to lower case. --- [ 689 : D ], Minor Error : Subfield tag is an invalid uppercase character, changing it to lower case. --- [ 689 : D ], Minor Error : Subfield tag is an invalid uppercase character, changing it to lower case. --- [ 689 : D ]
match_str renker2012marketingimmittelstandanforderungenstrategienmassnahmen
mega_collection Verbunddaten SWB
misc_de105 B
names_id_str_mv (DE-588)115589090, (DE-627)077347250, (DE-576)16734322X
oclc_num 838731068, 767958822
physical 699 S.; Ill., graph. Darst; 235 mm x 158 mm
publishDate 2012
publishDateSort 2012
publishPlace Berlin
publisher E. Schmidt
record_format marcfinc
record_id 353829005
recordtype marcfinc
rvk_facet QP 600, QP 310
rvk_label Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Aufbauelemente des Unternehmens, Absatz, Allgemeines, Unternehmensführung, Mittelständische Unternehmen
rvk_path Q, QP 410 - QP 890, QP 600, QP 300 - QP 390, QP 310, QP, QP 600 - QP 690
rvk_path_str_mv Q, QP 410 - QP 890, QP 600, QP 300 - QP 390, QP 310, QP, QP 600 - QP 690
signatur (DE-Ch1)QP 600 ren, (DE-Ch1)0963765
source_id 0
spelling Renker, Clemens 1955- (DE-588)115589090 (DE-627)077347250 (DE-576)16734322X aut, Marketing im Mittelstand Anforderungen, Strategien, Maßnahmen von Clemens Renker, 4., völlig neu bearb. und wesentlich erw. Aufl., Berlin E. Schmidt 2012, 699 S. Ill., graph. Darst. 235 mm x 158 mm, Text txt rdacontent, ohne Hilfsmittel zu benutzen n rdamedia, Band nc rdacarrier, Literaturverz. 673 - 686, 1.1\x Marketing (DE-627)091376297 (DE-2867)12766-3 stw, 1.2\x KMU (DE-627)091370752 (DE-2867)18120-0 stw, 1.3\x Deutschland (DE-627)091354749 (DE-2867)18012-3 stw, g (DE-588)4011882-4 (DE-627)104704861 (DE-576)208896155 Deutschland gnd, s (DE-588)4031031-0 (DE-627)106267590 (DE-576)208990232 Klein- und Mittelbetrieb gnd, s (DE-588)4037589-4 (DE-627)104364246 (DE-576)209025417 Marketing gnd, DE-101, (DE-627), 9783503138166, Online-Ausg.. Renker, Clemens, 1955 - Marketing im Mittelstand 4th ed. 2012 1 Online-Ressource (701 pages) (DE-627)1658353021 (DE-576)476127122 9783503138166, Erscheint auch als Online-Ausgabe Renker, Clemens, 1955 - Marketing im Mittelstand 4th ed (Online-Ausg.) Erich Schmidt Verlag, 2012 Online-Ressource (1 online resource (701 p.)) (DE-627)1652241469 (DE-576)381068293 9783503138166, Online-Ausg. Renker, Clemens, 1955 - Marketing im Mittelstand 4., völlig neu bearbeitete und wesentlich erweiterte Auflage Berlin : Schmidt, 2012 1 Online-Ressource (699 Seiten) (DE-627)1653168609 (DE-576)399477500 9783503138166, Online-Ausg.: Renker, Clemens, 1955 - Marketing im Mittelstand 4th ed. 2012 1 Online-Ressource (701 pages) (DE-627)1658353021 (DE-576)476127122 9783503138166, https://swbplus.bsz-bw.de/bsz353829005inh.htm V:DE-576;B:DE-Mit1 application/pdf 20121213115823 Inhaltsverzeichnis, https://swbplus.bsz-bw.de/bsz353829005cov.jpg V:DE-576 X:schmidt image/jpeg 20130108111723 Cover, DE-Gla1 epn:3922486290 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Gla1 epn:3922486304 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Gla1 epn:3922486312 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Gla1 epn:3922486320 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Gla1 epn:3922486339 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Gla1 epn:3922486347 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Gla1 epn:3922486355 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Gla1 epn:3922486363 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Gla1 epn:3922486371 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Gla1 epn:392248638X 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Gla1 epn:3922486398 2021-05-03T23:05:14Z, DE-Rs1 epn:4171741637 2022-07-22T13:18:30Z, http://slub.eblib.com/patron/FullRecord.aspx?p=879159 DE-14, DE-14 epn:3180925906 2012-11-09T15:35:05Z, DE-Ch1 epn:3180926309 2012-06-11T09:04:26Z, DE-105 epn:3180926465 2012-07-10T13:16:39Z, DE-Zi4 epn:3180926651 2012-05-04T12:47:17Z, DE-520 epn:3180926961 2012-12-14T13:03:04Z
spellingShingle Renker, Clemens, Marketing im Mittelstand: Anforderungen, Strategien, Maßnahmen, Marketing, KMU, Deutschland, Klein- und Mittelbetrieb
swb_id_str 353829005
title Marketing im Mittelstand: Anforderungen, Strategien, Maßnahmen
title_auth Marketing im Mittelstand Anforderungen, Strategien, Maßnahmen
title_full Marketing im Mittelstand Anforderungen, Strategien, Maßnahmen von Clemens Renker
title_fullStr Marketing im Mittelstand Anforderungen, Strategien, Maßnahmen von Clemens Renker
title_full_unstemmed Marketing im Mittelstand Anforderungen, Strategien, Maßnahmen von Clemens Renker
title_short Marketing im Mittelstand
title_sort marketing im mittelstand anforderungen, strategien, maßnahmen
title_sub Anforderungen, Strategien, Maßnahmen
title_unstemmed Marketing im Mittelstand: Anforderungen, Strategien, Maßnahmen
topic Marketing, KMU, Deutschland, Klein- und Mittelbetrieb
topic_facet Marketing, KMU, Deutschland, Klein- und Mittelbetrieb
udk_facet_de105 Wirtschaftswissenschaften
udk_raw_de105 QP 600, QP 310
url https://swbplus.bsz-bw.de/bsz353829005inh.htm, https://swbplus.bsz-bw.de/bsz353829005cov.jpg
work_keys_str_mv AT renkerclemens marketingimmittelstandanforderungenstrategienmaßnahmen